Generelt
Er du i tvivl om noget, så tag et kig i vores FAQ. Vi gør alt hvad vi kan, for at svare på de spørgsmål, som du nu engang skulle have.
Er dette ikke nok? Kontakt os på kontakt@marmeladeco.dk
Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Du kan kontakte os via e-mail på kontakt@marmeladeco.dk. Vi gør vores bedste for at svare så hurtigt som muligt.
Kan jeg ændre min ordre?
Hvis du ønsker at ændre din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt.
Vi kan kun gøre dette, hvis ordren endnu ikke er blevet afsendt.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt.
Vi kan kun gøre dette, hvis ordren endnu ikke er blevet afsendt.
Kan jeg få mængderabat ved større køb?
Ja, vi tilbyder mængderabat ved køb af større mængder.
Kan jeg få lavet tryk og broderi på tøjet?
Hos MARMELADE tilbyder vi tryk og broderi.
Skriv til vores kundeservice på kontakt@marmeladeco.dk, så hjælper vi med at finde den perfekte løsning til dig samt en skarp pris.
Levering
Kan jeg følge min ordre?
Ja, når din ordre er afsendt, vil du modtage en e-mail med et sporingsnummer, så du kan følge din pakke.
Kan jeg få gratis fragt?
Ja, vi tilbyder gratis fragt på ordrer over 899 DKK.
For ordrer under dette beløb vil der være et fragtgebyr.
Kan jeg regne med levering på 1-2 dage?
Leveringstiden varierer afhængigt af, hvornår du har lagt din ordre.
96,7% af vores ordre leveres indenfor 1-2 dage.
Returnering
Hvad er jeres returpolitik?
Vi tilbyder 14-dages returret på alle køb. Hvis du ikke er tilfreds med dit produkt, kan du returnere det i sin originale stand for en fuld refusion eller ombytning.
Min ordre er defekt, hvad gør jeg?
Hvis du modtager et defekt produkt, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Så vil vi arrangere en ombytning eller refusion, afhængigt af hvad der passer bedst for dig